Jom FoLLow MeMoLow..

Friday, February 13, 2009

Jam Lambat...

Satu hari ada tiga orang lepak dalam rumah sewa diaorang iaitu apartment 5 tingkat kat Taman Cempaka, Tampoi

Bila dah habis tengok VCD upin dan ipin, diorang rasa tersangat lah boringnya... so diorang buatlah satu pertandingan... diorang kena campak jam tangan ke bawah dan sambut. Sapa sempat dikira menang lah.

So org pertama campak jam dia keluar tingkap. Baru dua anak tangga dia turun, jam dia pecah berderai !!! Org kedua pun cuba plak... dia campak jam dia dan baru dia nak angkat kaki, jam dia dah pecah berderai... orang ketiga plak...

Dia campak jam dia, dia turun tangga Big Ben tu, beli surat khabar, PAS tu beli burger, pas tu dia duduk lepak-lepak kat bangku. Lepas tu dia sambut jam dia dan naik atas semula...

Yang dua orang tadi punyalah pelik+heran+ajaib singh ... diorang punnn tanya ... "eh! camana kau boleh sempat sambut haa ? Siap boleh baca paper la, beli burger la... ??"

Nak tau apa org ketiga tu jawab "Oh, jam aku lambat 30 minit!" hohoho



Related Articles by Categories


0 comments:

Post a Comment

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Grab this Widget ~ Blogger Accessories