Jom FoLLow MeMoLow..

Friday, September 5, 2008

Kisah Laki Bini...

sepasang suami isteri baru bercerai dan mereka bertengkar untuk tentukan hak penjagaan anak tunggal mereka. pas tu mereka pun pegi ke pejabat agama, jumpa kadi nak minta nasihat.

kadi tanye kat pompuan tu... . "kenapa awak rasa awak yang paling layak bela anak tu?

pompuan tu jawab... "saya yang mengandungkan anak tu. saya yang melahirkan anak tu. dia keluar dari perut saya."

si jantan (suami) terkedu sebab dia tau pas ni kadi akan tanye dia lak. ahhh... sudah... mende aku nak goreng kadi ni... .

kadi pun tanye si jantan... "hah... kamu... .bagi alasan kenapa anak tu kamu yang patut bela"

"tuan kadi... kalaulah saya ada syiling seringgit, dan saya 'masukkan' dalam vending machine, pas saya 'tekan satu butang pilihan, maka keluarlah setin air minuman. saya nak tanye tuan..air tin yang keluar dari mesin tu hak saya atau hak mesin?"

jawab kadi.."hak kamu le.."

jantan tu kata lak.."hah... sama le kes ni pun. Kan tuan... kan... kan "

P/S :

1. Jgn samakan isteri anda macam vending machine.
2. Jgn samakan anak anda macam air tin
3. Jgn samakan 'anu' anda cam duit syiling ... hehehehehhe "

Sex Change Operation (18 SX)

Sigi baka ia kitai mensia enda kala puas enggau utai ke udah diberi petara, tu aku kunsi enggau bala kitai perusis orang ke nukar jantina ari laki ngagai indu...tentu pedis neh, tang pama dah ka nadai peduli meh....















Thursday, September 4, 2008

Nyual Dadah......



antara duit ke ulih dirampas polis ari bala pengedar dadah Mexico beberapa taun ke udah...... Kati enda enggau duit ngemayuh tu neh.....DOLLAR AMERIKA Beb..!!!!!

Wednesday, September 3, 2008

men's T-Shirt



Underwear to prevent sodomy






Tancut dalam bakatu manah meh kena nyaga diri empu enggai ke kena 'LIWAT'...hahhahahhaha

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Grab this Widget ~ Blogger Accessories